Συμβουλές για γλυκό και ξεκούραστο ύπνο στην κρεβατοκάμαρα μας.

Κρεβάτι Sleepy

Έπειτα από έναν ήρεμο, ποιοτικό ύπνο νιώθουμε αναζωογονημένοι και γεμάτοι ενέργεια. Ωστόσο, χωρίς τις απαραίτητες ώρες ξεκούρασης όλη την ημέρα θα αισθανόμαστε αποδυναμωμένοι. Αξίζει να καταδικάζουμε ολόκληρη την ημέρα μας, λοιπόν; Όχι, βέβαια! Γι’ αυτό και πρέπει να ανακαλύψουμε τρόπους, ώστε να μπορούμε να κοιμόμαστε καλύτερα. Για καλύτερη ποιότητα ύπνου, χρειάζεται να αφιερώσουμε λίγο χρόνο και να φροντίσουμε τον εαυτό μας. Η κατάλληλη ατμόσφαιρα στην κρεβατοκάμαρα είναι απαραίτητη, εμπνέοντας όνειρα γλυκά!

Μυστικά για να Κοιμάστε Καλύτερα:

• Αποφεύγουμε την κατανάλωση καφεΐνης, αλκοόλ και νικοτίνης. Όλες αυτές οι ουσίες ενδέχεται να επηρεάσουν αρνητικά τον ύπνο μας. Επομένως, καλό είναι να μην πίνουμε καφέ, τσάι ή άλλα προϊόντα με καφεΐνη μετά το απόγευμα.
• Κάνουμε ένα χαλαρωτικό μπάνιο, απολαμβάνοντας την ηρεμία και τις ευεργετικές ιδιότητες του νερού. Ορισμένα αφρόλουτρα βοηθούν στη χαλάρωση, καθώς περιέχουν αιθέρια έλαια και αναδύουν γλυκές, μεθυστικές μυρωδιές.
• Τρώμε ελαφριά, ενώ αποφεύγουμε την κατανάλωση φαγητών τουλάχιστον δύο ώρες πριν κοιμηθούμε. Επίσης, προσπαθούμε να μην πιούμε πολλά υγρά πριν τον ύπνο. Διαφορετικά, κινδυνεύουμε να ξυπνήσουμε μέσα στη νύχτα.
• Από την άλλη πλευρά, ένα αφέψημα ή λίγο ζεστό γάλα θα σας βοηθήσουν να χαλαρώσετε και να κοιμηθείτε σαν πουλάκι.
• Κλείνουμε το κινητό μας τηλέφωνο κι οποιαδήποτε συσκευή, προτού κατευθυνθούμε στο κρεβάτι μας. Επιπλέον, φροντίζουμε να μην έχουμε τηλεόραση στο χώρο της κρεβατοκάμαρας. Είναι σημαντικός αντιπερισπασμός, ο οποίος μπορεί να αποβεί μοιραίος για τον ύπνο μας.
• Αν νιώθουμε την ανάγκη να κοιμηθούμε το μεσημέρι, δεν το παρακάνουμε. Διαφορετικά, θα δυσκολευτούμε το βράδυ.
• Κρατούμε μια ευχάριστη θερμοκρασία μέσα στη κρεβατοκάμαρα. Ούτε πολύ κρύο, ούτε πολλή ζέστη. Με αυτόν τον τρόπο, αποφεύγουμε τη δυσφορία λόγω εφίδρωσης ή αίσθησης ψύχρας.
• Αν και η άσκηση είναι εξαιρετικά ωφέλιμη, εντούτοις την αποφεύγουμε δύο ώρες τουλάχιστον πριν κοιμηθούμε. Η υπερένταση δεν θα μας αφήσει να κοιμηθούμε.
• Είναι μια χρήσιμη συμβουλή να αποφορτιζόμαστε στο τέλος της ημέρας. Αφιερώστε, λοιπόν, λίγα λεπτά και συγκεντρώστε τις σκέψεις όλης της ημέρας σας, διώχνοντας τον αρνητισμό.
• Τέλος, αγαπήστε το χώρο του ύπνου σας. Και ποιος καλύτερος τρόπος για να το πετύχετε αυτό, από την αγορά ενός ζεστού, αναπαυτικού κρεβατιού; Για πάρτε κάποιες ιδέες από τη Milanode!

Μοντέρνες κρεβατοκάμαρες με την υπογραφή της Milanode!

Μοντέρνες κρεβατοκαμαρες
Κρεβάτι Cipriano.

Κρεβάτι Cipriano

Μοντέρνες κρεβατοκαμαρες
Κρεβάτι Ambrogio.

Κρεβατoκάμαρα Ambrogio

Μοντέρνα κρεβατια
Κρεβάτι Sleepy.

Κρεβάτι Sleepy

Μοντέρνες κρεβατοκαμαρες
Κρεβάτι Ciclo.

Κρεβατοκάμαρα Ciclo

Κρεβάτι Mirella.
Κρεβάτι Mirella.

Κρεβάτι Mirella

Δείτε την πλούσια συλλογή μας σε έπιπλα κρεβατοκάμαρας.

Σχετικά Άρθρα

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *